alla kan, utom jag!

När jag är inne på bloglovin så ser jag hur många som prenumererar på andras bloggar, hur många som tycker att det är intressant med folk som ska gå ner i vikt och kämpar. Dom är riktigt populära, men jag undrar bara, varför är inte jag det? Jag skiljer mig ju från mängden (inte på ett bitchigt sätt) men jag väger 126 kilo, vilken tonårstjej gör igentligen det? Jag har ju den längsta resan av alla.. (kanske inte alla, jag vet inte hur hela sverige ser ut) men jag finns! hallå! :) jag får helt enkelt jobba på att synas och få flera läsare.
Men hur ska jag lyckas med det? Vad ska jag skriva om i bloggen?
Vad är intressant? Jag fattar inte.

Jag är så jäkla seg också, har ju inte hunnit tagit mått på mig själv än. Måste jag ju göra nu innan jag gått ner för mycket så det inte visar början. Buhu! Ett måttband, vart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0