Vad visar vågen nu?

Jag vill bara väga mig hela tiden, se om tabletterna hjälper eller inte! Men jag har nyss fått dom så jag måste vänta mera annars blir man nog bara besviken för att det inte hänt än, men det kommer, jag vet att det kommer!
Även fast jag har köpt hem lite godis idag, men dietisten sa att man fick unna sig. Kanske inte så mycket som jag gör, men jag försöker låta bli.
Kan tala om att jag inte druckit läsk på 2 veckor nu, och jag känner inte suget efter en cola eller så heller. Som jag gjorde förut, då ville jag ha en kanske varjde dag, men nu ska jag minska ner med allt. Nästa helg ska det inte bli nå godis alls om jag får som jag vill, det är ju jag som bestämmer. Så vi får se hur viljan är. Jag tror på viljan!

Nu ska jag göra mig klar och se på Melodifestivalen som dom flesta andra.

Kommentarer
Postat av: Josefine Dilén

Tack så mycket:)

lycka till med vikten!

2009-02-14 @ 19:51:44
URL: http://josefinedi.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

jo men det är ju klart, man blir mer peppad då :D

2009-02-15 @ 14:03:00
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0