vågen visar 126 kilo!

Har helt glömt bort att jag hade en blogg (hur fan kan man göra det, igentligen?) typiskt mig alltså! Kunde man ju förvänta sig. Men nu är jag tillbaka, för att stanna hoppas jag.

Hur har det gått, jag har gått ner 2 kilo. 126 kilo nu då. Och fick tabletter i förrgår som jag ska börja ta dagligen för att minska aptiten, och det står att dom ska hjälpa mig gå ner minst 2 kilo extra i månaden. Minst! Hoppas på 5 minst jag. Men jag ska ju själv jobba också så det kommer förhoppningsvis spruta kilon nu. Ska inte ha nästa besök förän om 1½ månad ungef'är, så har fått tabletter för 2 månader till att börja med. Så ska jag komma och kolla hur mycket jag gått ner då få se om det ska fortsättas eller inte. Så jag hoppas att jag gått ner minst 10 kilo till innan jag ska tillbaka!
Jag ska ju gå ner minst 15 innan 30 april, vilket betyder 13 kilo kvar. Men det fixar jag, det måste jag. Gärna mer om det går. Kanske kanske, måste måste.

Känner mig riktigt taggad på att gå ner i vikt nu, har inte druckit juice eller läsk på lång tid nu. Känner inte ens läsk suget längre vilket jag gjorde nästan jämt förut -- det känns jätte bra!

Jag hoppas på mig själv nu!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

skoj att du är tillbaka :D:D

2009-02-13 @ 17:37:10
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Elena

Heej =) Hur har dagen gått?

2009-02-14 @ 20:05:36
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0