aptitdämpande tabletter

Hejsan alla!

Förlåt att man inte hunnit uppdatera på ett bra tag. Det kommer nu!

Jag var hos dietisten igår, pratade i ungefär 1 timme och fick en tid om 2 veckor igen. Mycket trevlig person att tala med. Vi kom överens om att jag skulle försöka minska portionerna, inte äta så mycket pasta, potatis och sånt. Utan mera sallad då, vitkålssallad fick jag ett recept på.
Kan lägga ut det här sen.
Så ska jag försöka gå ut och gå ca, 30 minuter flera dagar i veckan.

Sen när jag kommer tillbaka till henne, om det inte funkat så bra, så ska jag få nå slags tabletter som är aptitdämpande. Som ska hjälpa till bra, så jag hoppas på dom så det går fortare.

Hinner inte med promenad idag, men imorgon lovar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0