jag vågar inte, jag är oskuld

är det fortfarande modernt? jag vill inte.

jag tar det från början istället:
min kompis har en kompis (båda är alltså killar) som han tycker skulle passa mig, och jag passa honom. men det sista jag vill ha är en kille, jag har aldrig haft en kille förut. jag är rädd! jag kan inte ha någon kille föränn jag tycker om mig själv, tycker inte jag om mig själv kan ingen annan göra det heller. så känner jag. + att jag väger dubbelt för mycket för att en kille ens skulle vilja kolla på mig. mindre va med mig! och.. jag är oskuld. men det är jag ganska stolt över att jag är om jag ska vara ärlig. jag har aldrig varit såhär nervös.

jag har fått hans msn, men jag vågar inte adda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0