Jag vill bara gå ner i vikt!

Jag har inte kunnat uppdatera på några dagar för att jag är sjuk. Det börjar bli lite bättre så jag kände att jag orkade med bloggen lite idag. Kul att vara tillbaka!

Jag har även problem med vågen här hemma, den är lite knäpp! fast jag kan ju inte behöva den nu för det händer ju ingenting när man är sjuk direkt. Fast kanske lite för man äter ju nästan ingenting, passande och bra. Tur att jag inte fått tid hos dietisten än nu när jag är sjuk, att det kommer när man är frisk så man kan sätta igång allvaret.

Måste köpa en våg, en digital. Hm, vart.. Det är väl dyrt.
Men att ha en våg är bara deprimerande eftersom man bara väger sig, och det visar så mycket jämt.


Jag lovar också att under helgen kommer mina mått komma upp, (alltså cm, runt magen, höften, benen och sådär) Och då har jag även mått från förra året i januari att jämnföra med.
Så får ni se hur hemskt det blivit på ett år!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Kolla in tretti.se de har bra priser på digital vågar :D

2009-01-15 @ 20:37:57
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0